Hoe wij werken als jouw sales bureau
Als jouw sales bureau nemen wij het stuk leadgeneratie proces uit handen, dit bespaart jou ontzettend veel tijd. Deze tijd kan jij aan andere belangrijke taken besteden en zodra een lead interesse toont, neem jij het over.
Onze aanpak begint met begrijpen. Wie is jouw ideale klant en wat motiveert hen om tijd voor jou vrij te maken? De belangrijkste vraag die elke prospect zichzelf stelt is: “Wat levert mij dit op?” Dit is nauw verbonden met wat jij te bieden hebt. Wat is jouw aanbod en levert dit op voor je prospect? In de kick-off fase organiseren we een persoonlijke bijeenkomst waarin we deze belangrijke punten bespreken, zodat het voor iedereen duidelijk wordt wat jullie aanbieden en nastreven.
Vervolgens in het tijd voor actie! We zetten een breed scala aan communicatiemiddelen in zoals e-mail, LinkedIn en briefpost – om jouw prospects te bereiken. En het beste deel? Al onze acties worden gedaan namens jou of een van je accountmanagers. Zo heeft de klant altijd het gevoel contact met jou of je accountmanager te hebben en blijven wij niet tussen jou en je toekomstige klant in staan.Omzet genereren is essentieel.
Elke investering die we doen, moet zich dubbel en dwars terugbetalen. Nu het eerste contact plaatsgevonden heeft, is het aan jou de taak deze afspraak om te zetten in een concrete opdracht. We staan klaar om je hierbij te ondersteunen, zowel door het opvolgen van prospects als door het aanbieden van trainingen, online documentatie en evaluatie sessies.
Interessante acties, zeker, maar hoe voorkomen we de noodzaak van een nieuwe tool of systeem dat moet integreren met onze bestaande operaties?Dat vinden wij ook belangrijk!
Om die reden zorgen wij ervoor dat al onze acties naadloos aansluiten op jullie huidige CRM-systeem. Hierdoor werken we niet alleen effectief, maar ook efficiënt. Het laatste wat we willen is dat je meer tijd kwijt bent aan administratieve taken dan aan het voeren van de echt belangrijke gesprekken!