Werkwijze
Diensten
Leadlijst bouwen
Mail campagne
LinkedIn campagne
Bel campagne
CRM optimalisatie
Training
Cases
Blog
Over ons
Over ons
Werken bij
Trainingen
Contact
Werkwijze
Diensten
Leadlijst bouwen
Mail campagne
LinkedIn campagne
Bel campagne
CRM optimalisatie
Training
Cases
Blog
Over ons
Over ons
Werken bij
Trainingen
Contact
Stap
1
van
9
11%
Vul de Seels Scan in
Met deze vragen bereiden we ons voor op de campagne voor jouw organisatie. De scan duurt ongeveer 5 minuten om in te vullen.
Wat is je voor- en achternaam?
(Vereist)
Binnen welke organisatie ben je actief?
(Vereist)
Over jullie
Hoe is de bedrijfsstructuur
Hoe ziet de sales structuur eruit bij jullie bedrijf?
(Vereist)
Hoeveel medewerkers, teams, managers én hoeveel personen houden zich bezig met sales?
Waar is jullie salesafdeling goed in?
Acquisitie
Bestaande klanten uitbouwen (accountmanagement)
Nieuwe markten zoeken en benaderen
Verkopen van het product of de dienst
Behalen van KPI's
Conversie
Van lead naar klant.
Wat is de gemiddelde tijd die een prospect nodig heeft om klant te worden?
(Vereist)
Hoeveel % converteert van de leads converteert naar een klant?
(Vereist)
Marktsegment
Hoe staat jouw bedrijf in de markt?
Welk percentage van de markt kent jullie al of is met jullie in gesprek?
(Vereist)
Richten jullie je enkel op de Nederlandse markt? Indien niet het geval, welke landen nog meer?
Wat is de gemiddelde orderwaarde?
(Vereist)
De prospect
De prospect en de campagne
Aan welke criteria voldoet jullie ideale klant?
(Vereist)
Welke type bedrijven wil je gaan benaderen middels de Seels campagnes?
(Vereist)
De oplossing
Waarom moet een prospect met jullie in gesprek?
Welke problemen ervaart een prospect momenteel die jullie kunnen oplossen?
(Vereist)
Problemen kunnen ook situaties zijn waar de prospect nog geen weet van heeft.
Welke afdelingen zijn voor jou relevant om te spreken. Begin met de meest belangrijke en eindig met de minst belangrijke.
(Vereist)
De call to action
Wat willen we bereiken?
Wat is het doel van de campagne? M.a.w. wat wordt de ''call to action''?
(Vereist)
Video call
Telefoongesprek
Fysiek bezoek
Delen van meer informatie
Stellen van een vraag
Anders..
Doel van de campagne - anders
(Vereist)
Wat is een aanleiding waarover je het gesprek met een prospect zou willen aangaan?
Het liefst schrijf je meerdere op.
Praktische zaken
Uit wiens naam gaan we deze campagne uitvoeren?
M.a.w. met wie gaat Seels nauw samenwerken als het gaat om het benaderen en opvolgen van de prospects? Dit kan een enkeling maar ook meerdere personen zijn van de salesafdeling.
Welk email platform gebruiken jullie?
(Vereist)
G Suite
Microsoft Office/365
Anders
Bevestig indiening
Bedankt voor je tijd. Dit helpt ons in de voorbereiding en komt de samenwerking ten goede! Vul hieronder je e-mailadres.
Wat is je beste e-mailadres voor contact?
(Vereist)
Door in te dienen, ga je akkoord met onze voorwaarden en ons privacybeleid.
(Vereist)
Ik ga akkoord.