Werkwijze
Onze manier van handelen
Menselijk en praktisch. Dat vormt de rode draad van onze werkwijze. En dat zonder poespas: we houden het proces zo eenvoudig, helder en concreet mogelijk.
Stap 1: Inzicht krijgen
Wie zijn precies de mensen die je graag wilt bereiken? Wat maakt jou interessant voor deze prospects? Tijdens een persoonlijke kick-off brengen we in kaart wie je doelgroep precies is, wat jouw aanbod aantrekkelijk maakt en hoe je prospect daar voordeel uit haalt. We zorgen dat iedereen intern goed begrijpt wat jullie onderscheidt en hoe jullie waarde toevoegen.
Stap 2: Aan de slag
Tijd om aan de slag te gaan! We zetten campagnes op verschillende kanalen in, zoals e-mail, LinkedIn, belcampagnes, WhatsApp en de ‘ouderwetse’ post. Het mooie hiervan is dat al deze communicatie uit jouw naam of die van een collega gebeurt. Op deze manier versterken we ook direct jouw merk en zorg je voor persoonlijk en herkenbaar contact met potentiële klanten. Uiteraard krijg je van ons heldere terugkoppelingen om direct mee verder te kunnen.
Stap 3: Van contact naar klant
Uiteindelijk draait het natuurlijk om resultaat: van een contact een klant maken. Zodra wij afspraken hebben gepland, ondersteunen we je actief bij het omzetten van deze contacten naar nieuwe klanten. Dit doen we met gerichte opvolging, trainingen, online hulpmiddelen en regelmatige evaluaties. Zo kan jij het maximale uit elke afspraak halen.
Stap 4: Slim en soepel samenwerken
Je bent klaar met het constant leren kennen en toevoegen van nieuwe CRM-systemen en andere applicaties. En dat begrijpen we maar al te goed. Des te meer daarvan, des te moeilijker het is om het overzicht te behouden. Daarom integreren we al onze activiteiten naadloos met je bestaande CRM-systeem. Hierdoor werken we niet alleen effectief, maar ook uiterst efficiënt.