Wij brengen je in contact met je nieuwe ideale klant. Door onze persoonlijke werkwijze reageert maar liefst 44% van de prospects op onze campagnes. Wij spelen deze leads aan je door, waarna de bal bij jou ligt. Om je een idee te geven hoe Seels dit achter de schermen aanpakt, lees je hieronder meer over onze werkwijze.
Middels specifieke criteria creëert Seels een prospect lijst met bedrijven en contactpersonen – een ideaal startpunt voor het aanboren van nieuwe markten en voorgaand contact nieuw leven in te blazen.
Seels traceert jouw website bezoekers en zoekt de juiste contactpersoon binnen deze organisatie, waarna we deze voor je benaderen.
Het komt wel eens voor dat we niet direct de juiste persoon benaderen. In dat geval start Seels een verwijzingscampagne op, waar we ons wenden tot het juiste contact binnen een bedrijf of organisatie.
Mocht je een interessant bedrijf voorbijzien of horen komen, geef deze bedrijfsnaam dan aan ons door. Seels voegt de juiste contactpersoon binnen dit bedrijf toe aan de campagne.
Seels benadert jouw potentiële klanten via een hyper-gepersonaliseerde e-mail.
Wij koppelen jouw LinkedIn profiel aan een groot netwerk van bedrijven in jouw sector en linken je met de contactpersoon binnen de bedrijven. Zo groeit je netwerk en blijf je in contact, zolang je een actief LinkedIn-profiel hebt.
Wij bellen op een effectieve manier de prospects na uit de mail en LinkedIn campagne. Doordat zij al in contact zijn geweest met jullie bedrijf is een extra afspraak zo gemaakt.
Het versturen van post is zeker niet old school. Dit is één van de manieren waarop Seels in contact komt met jouw prospect.
De prospect wilt een afspraak of vraagt om meer informatie.
De prospect laat weten graag contact te hebben op een later moment. Prima; sales is immers een kwestie van timing.
Er is geen interesse vanuit de potentiële klant.
De contactpersoon geeft aan hier niet verantwoordelijk voor te zijn.
Het bericht is nog niet gelezen omdat de contactpersoon die specifieke dag niet werkt, verlof heeft of met vakantie is.
Als een prospect geïnteresseerd is, staat deze direct in jouw CRM systeem. Ook krijg je een melding, zodat je meteen met deze potentiële klant aan de slag kunt.
Potentiële leads die onder de categorie ‘Misschien later’ vallen voegt Seels toe aan een opvolg campagne. Jij geeft aan wanneer wij deze prospect op een later moment nogmaals benaderen.
De prospect is niet geïnteresseerd en wordt niet meer benaderd.
Seels voegt de juiste contactpersoon toe aan de verwijzingscampagne.
Mocht de potentiële lead niet aanwezig zijn, dan pauzeert Seels de campagne en benaderen we het contact opnieuw bij terugkomst op de werkvloer.
Vul onderstaande gegevens in en wij sturen jou een gepersonaliseerd voorbeeld op van een Seels campagne. Zo kun jij direct ervaren hoe een campagne van ons werkt en wat het voor jouw bedrijf kan betekenen.